Методична проблема,
над якою працює вчитель:
Активізація пізнавальної діяльності та творчих можливостей учнів шляхом використання інноваційних технологій на уроках зарубіжної літератури та російської мови
Проблема школи:
Створення комфортних
умов для самореалізації особистості шляхом впровадження інноваційних технологій
Етапи роботи над проблемою:
І етап. Діагностичний
(2015-2016 н.р.)
1. Виявлення науково-методичної проблеми, обґрунтування
її актуальності для педагогічного процесу.
2. Складання плану роботи над методичною проблемою на
п'ять років.
3. Вивчення науково-методичної літератури з проблеми.
4. Оформлення довідково-інформаційних матеріалів з
визначеної проблеми, створення банку даних.
5. Ознайомлення з досвідом роботи вчителів району,
області, країни з даної проблеми
ІІ етап. Практично- діяльнісний
(2016-2017 н.р., 2017-2018 н.р.)
1. Проходження курсової підготовки при Кіровоградському
ОІППО ім. В.О.Сухомлинського.
2. Організація самоосвітньої роботи.
3. Участь у різних формах методичної роботи.
4. Осмислення напрацювань практичного досвіду, проведення
відкритих уроків, позакласних заходів, виявлення загальних тенденцій,
особливостей, позитивних сторін і недоліків, характерних для практики.
ІІІ етап. Коригуючий
(2018-2019 н.р.)
1. Аналіз напрацьованого
практичного досвіду з проблеми.
2. Система моніторингових
досліджень навчальних досягнень учнів.
3. Моніторинг участі та
результативності учнів у олімпіадах, конкурсах.
4. Роль творчої діяльності
вчителя і учнів у підвищенні ефективності навчально-виховного процесу в школі.
5. Публікація власних розробок у
фахових журналах, участь у конкурсах, семінарах, конференціях.
ІV етап. Підсумковий
(2019-2020 н.р.)
1. «Психологія творчості». Підведення підсумків роботи
вчителя з реалізації проблеми.
2. Районний семінар учителів зарубіжної літератури та
російської мови.
3. Творчий звіт.
4. Випуск методичної збірки з досвіду роботи над
проблемою.
Курси підвищення кваліфікації вчителя
№ п/п
|
Назва курсів
|
Дата
курсів
|
Проблема
курсів
|
1.
2. |
Курси
вчителів світової літератури та російської мови
Курси вчителів української мови та літератури |
14.03.-
25.03.
2011р.
10.05.-
20.05.
2011р.
|
Герменевтичні
та інноваційні принципи вивчення художнього твору
Організація роботи з обдарованими учнями
|
3.
|
Курси вчителів, які викладають українську мову та літературу, зарубіжну літературу та російську мову
|
06.06.-
24.06.
2016р.
|
Участь у методичній роботі
1. РМО та районні семінари
вчителів світової літератури та російської мови.
2. Районна творча група вчителів
світової літератури при Тимошенко В.М. з проблеми «Аналіз художнього тексту».
3. Районна школа творчого словесника (вчителів зарубіжної та української літератур) при Величко С.М.
4. ШМО вчителів суспільно-гуманітарного
циклу, педагогічні ради, семінари-практикуми та ін.
5. Конкурси вчителів світової
літератури в журналі «Зарубіжна література в школах України», обласні конкурси
та конференції.
6. Обласна творча група вчителів зарубіжної літератури при Гузь О.О.
6. Обласна творча група вчителів зарубіжної літератури при Гузь О.О.
№
п/п
|
Перелік тем, проведених
майстер-класів, семінарів; «круглих столів» , виступів на педрадах,
методоб’єднаннях, конференціях.
|
Де було
проведено.
Рівень
(шкільний, районний, обласний)
|
Дата
|
1.
|
Семінар
вчителів зарубіжної літератури та учителів української мови та літератури
|
Районний
на базі
Полтавської
ЗШ І-ІІІ ст.
|
20.11.2007
|
2.
|
Виступи на
засіданнях районної творчої групи вчителів світової літератури при Тимошенко
В.М.
1.
Методи аналізу художнього твору в сучасному літературознавстві.
2.
Презентація конспекту уроку за оповіданням Анни Гавальди 235 кіло
надії».
|
Районний
|
2008 р.
2013 р.
|
3.
|
Захист
залікової роботи на конференції слухачів курсів вч. світової літератури:
розробка уроку на тему «Життя – це гра?» ( за оповіданням Сергія Лук’яненка
«Чужий біль»)
|
Обласний
|
25.03.2011
|
4.
|
Захист
залікової роботи на конференції слухачів курсів вч. української мови та
літератури: розробка уроку на тему
«Антін Лотоцький «Михайло-семиліток». Образ Михайлика та його брата
Лихослава»
|
Обласний
|
20.05.2011
|
5.
|
Виступи на
засіданнях педагогічних рад:
1.
Застосування новітніх технологій на уроках світової літератури
2.
Організація особистісно орієнтованого уроку світової літератури з вивчення
ліричних творів
3.
Життєтворчість – основа навчально-виховного процесу
4.
Формування загальномовленнєвих умінь та навичок учнів засобами
особистісно орієнтованого навчання
|
Шкільний
|
29.10.2010
28.12.2010
Листопад 2011р.
Грудень 2011р.
|
6.
|
Виступи на
засіданнях РМО вчителів світової літератури й російської мови:
1.
Роль додаткового читання у формуванні читацької компетенції школярів.
2.
Основні положення технології «Нова освіта».
3.
Особливості викладання світової літератури в 2010-2011 н.р.
4.
Портфоліо ШМО вчителів суспільно-гуманітарного циклу.
5.
Захист проекту «Краса чистих людських взаємин у світовій літературі».
6.
Презентація –звіт роботи за навчальний рік.
7.
Презентація календарно-тематичного планування уроків російської мови в
5, 6, 7 класах за новою програмою.
|
Районний
|
2009 р.
2009 р.
2010 р.
2011 р.
2013 р.
2013 р.
2014 р.
2013 р.,
2014 р., 2015 р.
|
7.
|
Виступи на
семінарах вчителів світової літератури й російської мови:
1.
Використання елементів інтерактивних технологій на уроках світової
літератури.
2.
Дослідження словесної картини твору через ключові слова (на прикладі
оповідання Е.Хемінгуея «Старий і море»).
3.
Розвиток обдарованості в процесі науково-дослідницької діяльності.
|
Районний
|
2010 р.
2012 р.
2013 р.
|
8.
|
Виступи на
засіданнях ШМО вчителів суспільно-гуманітарного циклу в 2011-2012 н.р.:
1.Шкільна освіта в компетентнісному вимірі
2.Розвиток творчих здібностей учнів
на уроках, світової літератури
засобами інноваційних технологій
3.Обдаровані діти: психологічні проблеми розвитку, навчання й виховання.
4.Компетентнісний підхід у навчанні школярів: суть, проблеми, перспективи
5.Герменевтичні та інноваційні принципи вивчення художнього твору
6.Створення та використання презентацій, як
одного з видів проектних завдань.
7.Урок у системі освітньої діяльності. Наукові
основи уроку в ЗШ
8.Щоб навчання було цікавим, ефективним, демократичним : використання
нових методик вчителями суспільно-гуманітарного циклу.
9.«Поняття класичної й інноваційної методики, форми їхньої реалізації»
(презентація)
10. Творчий звіт про роботу над
реалізацією обраної науково-методичної проблеми в 2011-2012 н.р.
|
Шкільний
|
10.09.2011
18.11.2011
18.11.2011
18.11.2011
12.03.2012
12.03.2012
12.03.2012
14.05.2012
14.05.2012
14.05.2012
|
9.
|
Виступи на
засіданнях районної школи творчого словесника при
Величко С.М.:
1. Презентація
уроку за повістю Р.Дала «Чарлі й шоколадна фабрика».
2.
Підготовка розробків уроків для випуску збірок творчої групи.
|
2013 р.
2014-2015р.р.
|
|
10.
|
Використання проектних технологій на уроках
зарубіжної літератури
|
Обласна науково-методична
конференція з проблеми «Технологія фахової майстерності: інновації в сучасній
освіті» (Х Хмурівські методичні читання»
|
2014 р.
|
11.
|
Семінар учителів
світової літератури та російської мови з участю завідувача науково-методичної
лабораторії гуманітарно-естетичних дисциплін КОІППО імені Василя
Сухомлинського
Ревнивцевої О.В.
|
Районний
на базі
Полтавської
ЗШ І-ІІІ ст.
|
21.04.2015
|
21 квітня 2015 р. на базі Полтавської ЗШ І-ІІІ ст. відбувся районний семінар учителів зарубіжної літератури та російської мови з проблеми: "Реалізація творчого потенціалу педагога в процесі впровадження креативної освіти для розвитку особистості учня".
У роботі семінару взяли участь Ревнивцева О.В., завідувач науково-методичної лабораторії гуманітарно-естетичних дисциплін КОІППО ім. В.О.Сухомлинського, Тацієнко С.І., методист РМК, учителі світової літератури та російської мови району.
План проведення районного семінару вчителів світової літератури та російської мови:
https://drive.google.com/file/d/0B0QjbVmBsJS3RjA5YUZkbUNTWGs/view?usp=sharing
План проведення районного семінару вчителів світової літератури та російської мови:
https://drive.google.com/file/d/0B0QjbVmBsJS3RjA5YUZkbUNTWGs/view?usp=sharing
Участь у педагогічних конкурсах
№
п/п
|
Назва
конкурсу
|
Назва
роботи
|
Дата
проведен-ня
|
Результат
|
1.
|
Учитель
року
(категорія:
завучи шкіл)
|
Районний
етап
|
2004р.
|
ІІІ місце
|
2.
|
Сценарій
позакласного заходу.
|
Журнал
«Зарубіжна література в школах України»
|
2013 р.
|
Сертифікат
|
3.
|
Урок, яким
я пишаюся.
|
Журнал
«Зарубіжна література в школах України»
|
2014 р.
|
Сертифікат
|
4.
|
Виховуємо
духовність.
|
Журнал
«Зарубіжна література в школах України»
|
2015 р.
|
Сертифікат
|
Печатні роботи
№
п/п
|
Назва печатного
матеріалу
|
Назва
джерела, де був опублікований матеріал
|
Дата
публікації
|
1.
|
«Найголовніше
– знати, чого ти в житті хочеш» (урок позакласного читання в 7кл. за
оповіданням Анни Гавальди «35 кіло надії»)
|
Журнал «Зарубіжна література
в школах України»
|
2014 р.
|
2.
|
Конспект
уроку світової літератури на тему: «Чи є щастя в цьому домі?" (Урок позакласного
читання в 6 кл. за оповіданням Рея Бредбері «Вельд»)
|
Збірка матеріалів з досвіду
роботи районної школи творчого словесника при
Величко С.М.
|
2015 р.
|
3.
|
Конспект
уроку української літератури на тему: «Антін Лотоцький «Михайло-семиліток». Образ
Михайлика та його брата Лихослава. Роздуми про добро і зло»
|
Збірка матеріалів з досвіду
роботи районної школи творчого словесника при
Величко С.М.
|
2015 р.
|
Напрямки
позаурочної діяльності
Напрямок
діяльності
|
Аспекти
роботи
|
Результативність
|
Світова література та російська мова
|
Предметні тижні
|
Виховання в учнів інтересу до вивчення предметів
|
Світова література та російська мова
|
Гурткова робота
(драматичний)
|
Участь в районних конкурсах, святах
|
Світова та українська літератури
|
Участь у шкільних та районних олімпіадах, конкурсах
|
Призові місця
|
Світова та українська літератури
|
Участь у Всеукраїнських акціях (творчі роботи):
1. Історія міст і сіл.
2. Космічні фантазії.
3. Жити в злагоді з довкіллям.
|
Призові місця
|
Немає коментарів:
Дописати коментар